Program Amal PPEOC bersama Penyayang Raudhah

More
9 years 7 months ago #4437 by irrahady

Cheq Ana wrote: wahhhh....amalan mulia ni..klu dekat mmg ana sumbangkan dah barg2 keperluan tu..tp apakan daya..berada di kejauhan pulak..mungkin wang ringgit (yg akan diberi nnti) dapat meringankan/menambah kos keperluan yg korang mahukan nanti..insyaAllah..


alah cheq anna cam x biasa pos mengepos ni...

PE0248 - PUTRAJAYA
FaceBook: www.facebook.com/irrahady
eMail : irrahady@ppeoc.my

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 7 months ago #4543 by SyaFiqu3
Ahli2 yang berada LUAR DARI KAWASAN CENTRAL juga sgt dialu-alukan untuk memberi sumbangan. Segala sumbangan anda AKAN DIKEMASKINI di laman web PPEOC sebagai rekod supaya lebih TERATUR dan TELUS!

PPEOC mengucapkan ribuan terima kasih atas segala sumbangan anda. Semoga kerja amal kita ini diberkati dan dapat memberi sedikit kegembiraan kepada mereka InsyaAllah.

PE0147 - AMPANG

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 7 months ago #4545 by Ryo Azhar Rahza
Hurm..Aku sgt berminat ngan aktiviti mcm ni....sebak.Nak sangat..nak sangat...
Fiq,nanti aku cntact ko.ada urusan pasal program ni k.walaupun x leh join hm..nak jugak sumbang..eheee
The following user(s) said Thank You: irrahady

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 7 months ago #4556 by ganaz30
apa barang yg dah ada? aku nak bawak yg x cukup nanti

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 6 months ago #4720 by fakri
Latest update:

1. 17/2/2011 CASH DEPOSIT RM50.00 PE52X
2. 17/2/2011 MAYBANK2U RM30.00 PE13X
3. 26/2/2011 MAYBANK2U RM100.00 PE0XX
4. 27/2/2011 MAYBANK2U RM50.00 PE41X
5. 1/3/2011 MAYBANK2U RM50.00 PE24X
6. 1/3/2011 CIMB BANK RM100.00 PE01X
7. 2/3/2011 CASH DEPOSIT RM100.00 PE03XX
8. 1/3/2011 BY HAND RM200.00 PE01X
9. 3/3/2011 MAYBANK2U RM70.00 PE08X
10. 3/3/2011 CASH DEPOSIT RM60.00 PE30X
12. 3/3/2011 MAYBANK2U RM50.00 PE41X
13. 1/3/2011 BY HAND RM50.00 PE22X
14. 1/3/2011 BY HAND RM30.00 PE00X
15. 4/3/2011 BY HAND RM50.00 PE14X
16. 4/3/2011 BY HAND RM100.00 PE09X
17. 4/3/2011 SVG GIRO RM30.00 PE0XX
18. 4/3/2011 SVG GIRO 50.00 PE31X

TOTAL = RM1,170.00

[LATEST UPDATE 4-Mar-11 ; 04:45pm]

PE0007 ~ Shah Alam ~ Bangi ~ Putrajaya ~ Serdang ~ Dengkil
facebook.com/fakri


The following user(s) said Thank You: Ijoy

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.185 seconds