CADANGAN TT NORTHEN...????

More
11 years 7 months ago #2086 by arfaie

nurliza wrote: Arfaie : Duk Parit Buntar...tp x cekap jalan ipoh..nak join konvoi, saya tggu kat cgkat jering pun x pa....atau mana2 yg ok..


haa tunggu changkat jering pun ok :cheer:

Please Log in to join the conversation.

More
11 years 7 months ago #2088 by zactera
arfaie, agak2 brape jam nk p penang ar? dlm1 hari blh p blk ker? aku mmg xpnh sampai sne seumo idup ni :whistle:

CyberSendikit™ Team®

Please Log in to join the conversation.

More
11 years 7 months ago #2092 by arfaie

zactera wrote: arfaie, agak2 brape jam nk p penang ar? dlm1 hari blh p blk ker? aku mmg xpnh sampai sne seumo idup ni :whistle:


dari ipoh, sejam stgh je

Please Log in to join the conversation.

More
11 years 7 months ago #2096 by nurliza
Hurm...Arfaie, nak bertolak kul brapa? saya tggu awak kat tol changkat ok?atau kat mana yg sesuai...?

Please Log in to join the conversation.

More
11 years 7 months ago - 11 years 7 months ago #2103 by arfaie

nurliza wrote: Hurm...Arfaie, nak bertolak kul brapa? saya tggu awak kat tol changkat ok?atau kat mana yg sesuai...?


kitorang estimated dr juru kul 1230 cam tu..tunggu kt rnr/hentian bukit gantang/sg perak pun ok gak
Last edit: 11 years 7 months ago by arfaie.

Please Log in to join the conversation.

More
11 years 7 months ago #2105 by nurliza
Ok...saya tggu kat RnR bukit gantang la....ni no saya : 0195643774..apa2 hal senang...!

Please Log in to join the conversation.

More
11 years 7 months ago #2106 by arfaie

nurliza wrote: Ok...saya tggu kat RnR bukit gantang la....ni no saya : 0195643774..apa2 hal senang...!


cun..bila kitorang dah gerak, aku roger hang k

Please Log in to join the conversation.

More
11 years 6 months ago #2118 by fakri
ada sape2 yg dari selangor turun x?

PE0007 ~ Shah Alam ~ Bangi ~ Putrajaya ~ Serdang ~ Dengkil
facebook.com/fakri


Please Log in to join the conversation.

More
11 years 6 months ago #2121 by nurliza
Arfaie : wokeh...bereh!

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.110 seconds