As Salam dn Selamat Petang semua(adik BARu)

More
10 years 8 months ago #13187 by jackall
despajero ---> kau kan bang besar maa.. musti ajak punyer. hehehe...

fateh --> wei.. apo nie.. sama jer ayat kau kat tread yg lain nie.. hahahaha.. cut and paste nie..

ps: tak silap aku ... area sg bulog koyox kut SL ... state leader.. sila betulkan kalau salah.. heheh.. pun aku jarang jumpa dan roger.. kikikiki..

Please Log in to join the conversation.

More
10 years 8 months ago #13193 by fateh

despajero ---> kau kan bang besar maa.. musti ajak punyer. hehehe...

fateh --> wei.. apo nie.. sama jer ayat kau kat tread yg lain nie.. hahahaha.. cut and paste nie..

ps: tak silap aku ... area sg bulog koyox kut SL ... state leader.. sila betulkan kalau salah.. heheh.. pun aku jarang jumpa dan roger.. kikikiki..


mehahaha... sila beri tunjuk ajar ye abam jackal... kekeke

sg buloh tiap2 bulan aku turun dr johor ni, g jumpa org rumah aku... kekeke

PE0145
...Nubis Tak Seberapa dr Selatan (Johor)...

Please Log in to join the conversation.

More
10 years 8 months ago - 10 years 8 months ago #13198 by despajero
bro fateh....kalu turun sungai buluh roger la....boleh ler ajak ngeteh ler dgn abam dato jackall n aku gak hehehe...nak sgt gak jumper dgn nubis xsbraper ni...hahaha

turun kat tempat aku...kajang pun boleh gak...leh makan satayyyy!....nyum!3x...hahaha

PPEOC ID : PE 835 [ White-Blood ]
Location : Kajang, Bangi, Putrajaya, Melaka, Kelantan.
Last edit: 10 years 8 months ago by despajero.

Please Log in to join the conversation.

More
10 years 8 months ago #13201 by fateh

bro fateh....kalu turun sungai buluh roger la....boleh ler ajak ngeteh ler dgn abam dato jackall n aku gak hehehe...nak sgt gak jumper dgn nubis xsbraper ni...hahaha

turun kat tempat aku...kajang pun boleh gak...leh makan satayyyy!....nyum!3x...hahaha


mehahaha... ok2... nnti aku halo2... kekeke.. selalu aku lepak ngan bebudak PPOC kt damansara damai bile g sg buloh..

PE0145
...Nubis Tak Seberapa dr Selatan (Johor)...

Please Log in to join the conversation.

More
10 years 8 months ago #13207 by Are_Mim
ajak sya skali..hehehe

Dulu-Kini-Selamanya Proton PErsona Elegance(PE)

Please Log in to join the conversation.

More
10 years 8 months ago #13212 by despajero

ajak sya skali..hehehe


hehehe....Are_Mim...no hal leh hajak punyer....

teringin gak nak announce kat forum ni hajak ngeteh di kajang...kita tunggu lepas bln raya kot....psl satayyy ni byk open house dah sebat....hahaha

PPEOC ID : PE 835 [ White-Blood ]
Location : Kajang, Bangi, Putrajaya, Melaka, Kelantan.

Please Log in to join the conversation.

More
10 years 8 months ago #13215 by fateh

ajak sya skali..hehehe


hehehe....Are_Mim...no hal leh hajak punyer....

teringin gak nak announce kat forum ni hajak ngeteh di kajang...kita tunggu lepas bln raya kot....psl satayyy ni byk open house dah sebat....hahaha


mehahaha... gud2..

PE0145
...Nubis Tak Seberapa dr Selatan (Johor)...

Please Log in to join the conversation.

More
10 years 8 months ago #13622 by Are_Mim
wakakakak...

Dulu-Kini-Selamanya Proton PErsona Elegance(PE)

Please Log in to join the conversation.

More
10 years 7 months ago #13776 by despajero

PPEOC ID : PE 835 [ White-Blood ]
Location : Kajang, Bangi, Putrajaya, Melaka, Kelantan.

Please Log in to join the conversation.

More
10 years 7 months ago #13840 by kenshiro

:woohoo: welkam der.. wow org sungai buloh.. dok belah mana sungai buloh tu... :whistle:



Abam Kenshiro...cute nama...Duk kat bandar baru Sungai buloh mcm yg abam amier ckp tu..Dekat area2 1b/1..heheh



:woohoo: memang cute.. tgk org lah!! miahahaha,,, :side: :side:

Please Log in to join the conversation.

More
10 years 7 months ago #13874 by Are_Mim
hahahahaahha.....persHAn ni..wakakaka....

Dulu-Kini-Selamanya Proton PErsona Elegance(PE)

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.098 seconds