bodykit geng southern

More
11 years 7 months ago #4020 by miss jaja
Replied by miss jaja on topic Re: bodykit geng southern

fateh wrote:

miss jaja wrote:

amierJLQ wrote: ok jer..nnt i bg tau ipin...



hehehe... u ol kna la jadik escort i ek.... =]


ahahahak....



gelak durhaka..... chetttt! hahaha~

::PE467::JKM5557::
::Miss Jaja::Encik Ensem::

::i am Mrs Pamy::

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 7 months ago #4021 by fateh
Replied by fateh on topic Re: bodykit geng southern

miss jaja wrote:

fateh wrote:

miss jaja wrote:

amierJLQ wrote: ok jer..nnt i bg tau ipin...



hehehe... u ol kna la jadik escort i ek.... =]


ahahahak....



gelak durhaka..... chetttt! hahaha~


hehehehehehe...

PE0145
...Nubis Tak Seberapa dr Selatan (Johor)...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 7 months ago #4036 by mhzulfadhli2
ada sape2 leh tlg bgi cdngn nk bodykit pe tuk persona aku??kete aku basic je...tpi ingt nk tmbh bodykit...cuma aku mmg xreti bab memilih ni...hehe...sport rim pun lum tkar lagi...ni tgh usha2...tu pun xtau nk pilih yg cmne...ada sape2 leh tlg???:dry:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 7 months ago #4038 by miss jaja
Replied by miss jaja on topic Re: bodykit geng southern

mhzulfadhli2 wrote: ada sape2 leh tlg bgi cdngn nk bodykit pe tuk persona aku??kete aku basic je...tpi ingt nk tmbh bodykit...cuma aku mmg xreti bab memilih ni...hehe...sport rim pun lum tkar lagi...ni tgh usha2...tu pun xtau nk pilih yg cmne...ada sape2 leh tlg???:dry:


anda berkenan yg mcm mane? yg pnting sdiri nk pndang cantik dh ckup..... =]

::PE467::JKM5557::
::Miss Jaja::Encik Ensem::

::i am Mrs Pamy::

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 7 months ago #4052 by 4g9xtuner
Replied by 4g9xtuner on topic Re: bodykit geng southern
masuk aje r3 budikit

PPE0C 0498

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 7 months ago #4069 by fateh
Replied by fateh on topic Re: bodykit geng southern

mhzulfadhli2 wrote: ada sape2 leh tlg bgi cdngn nk bodykit pe tuk persona aku??kete aku basic je...tpi ingt nk tmbh bodykit...cuma aku mmg xreti bab memilih ni...hehe...sport rim pun lum tkar lagi...ni tgh usha2...tu pun xtau nk pilih yg cmne...ada sape2 leh tlg???:dry:


pada aku la, baik ko yg g sendiri cr bodykit tu bg puas hati ko... mcm sport rim jugk... cari sendiri ikut kemmpuan br puas hati...

PE0145
...Nubis Tak Seberapa dr Selatan (Johor)...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 7 months ago #4072 by 4g9xtuner
Replied by 4g9xtuner on topic Re: bodykit geng southern
betul tue..

PPE0C 0498

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 7 months ago #4079 by miss jaja
Replied by miss jaja on topic Re: bodykit geng southern

fateh wrote:

mhzulfadhli2 wrote: ada sape2 leh tlg bgi cdngn nk bodykit pe tuk persona aku??kete aku basic je...tpi ingt nk tmbh bodykit...cuma aku mmg xreti bab memilih ni...hehe...sport rim pun lum tkar lagi...ni tgh usha2...tu pun xtau nk pilih yg cmne...ada sape2 leh tlg???:dry:


pada aku la, baik ko yg g sendiri cr bodykit tu bg puas hati ko... mcm sport rim jugk... cari sendiri ikut kemmpuan br puas hati...


setuju! saye mesti pilih!! heeee...

::PE467::JKM5557::
::Miss Jaja::Encik Ensem::

::i am Mrs Pamy::

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 7 months ago #4081 by fateh
Replied by fateh on topic Re: bodykit geng southern

miss jaja wrote:

fateh wrote:

mhzulfadhli2 wrote: ada sape2 leh tlg bgi cdngn nk bodykit pe tuk persona aku??kete aku basic je...tpi ingt nk tmbh bodykit...cuma aku mmg xreti bab memilih ni...hehe...sport rim pun lum tkar lagi...ni tgh usha2...tu pun xtau nk pilih yg cmne...ada sape2 leh tlg???:dry:


pada aku la, baik ko yg g sendiri cr bodykit tu bg puas hati ko... mcm sport rim jugk... cari sendiri ikut kemmpuan br puas hati...


setuju! saye mesti pilih!! heeee...


hehehe

PE0145
...Nubis Tak Seberapa dr Selatan (Johor)...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 6 months ago #4791 by metacyber
Replied by metacyber on topic Re: bodykit geng southern
ay0h kite brkonv0i brramai2 ke majlis perkhawinan HOR kite....:woohoo:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 6 months ago #4805 by fateh
Replied by fateh on topic Re: bodykit geng southern
dh balik pun... hahaha.. penat badan sih....

PE0145
...Nubis Tak Seberapa dr Selatan (Johor)...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 6 months ago #4904 by amierJLQ
Replied by amierJLQ on topic Re: bodykit geng southern
tk bekesempatan ikut..huhuhu

jom ke ledang plak

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.160 seconds