Meeting...Cadangan 2nd TT Northern Region

More
11 years 5 days ago - 11 years 5 days ago #3387 by arfaie
tgk kt atas tu..pos 3309
Last edit: 11 years 5 days ago by arfaie.
The topic has been locked.
More
11 years 5 days ago #3394 by Cheq Ana

so sapa y minat dah boleh mula adjust jadual n cuti dari sekarang


insyaAllah..akn di usahakan..mai hari kan..xtidoq noo??
klu nk mai hari kena la sampai sni sblm pkul 11pg/12tgh...
baru la syok main ayaq lama skit..ada buat game skit2..
lepaih pkul 4/5ptg msti pakat2 semua nk blk dah..
sampai rmh awai la skit..kot ada yg bwk ank kcik jgk..(bhya jln mlm2 sgt klu lewat)
pasai hangpa masing2 nk keja pulak esok pagi..kan..
***dan2 terLOGHAT utara pulak cheq ni..hikhikik :P
The topic has been locked.
More
11 years 4 days ago #3407 by arfaie
nnt kita suruh armz arrange utk PPEOC nye team ipoh..
The topic has been locked.
More
11 years 4 days ago #3411 by Cheq Ana

nnt kita suruh armz arrange utk PPEOC nye team ipoh..


ok cheq stuju sesangat..lalalala :whistle:
yg mana ada dok tnya waktu terdekat ni xdak ka TT kecil-kecilan ka..
nak nak pulak buat time CNY ni..klu hangpa xdak planning..
pakat2 mai la rmh ana nnti 5/2/2011 mkn tghari noo..kita TT kt sana (park luas..jgn risau) di BIDOR, PERAK
hat mana sungguh2 nak mai habaq awai2 noo..buleh cheq tempah mkn lebih spesel utk hangpa semua..
mana yang dok berkenan JAMBU BATU, JAMBU TANPA BIJI, JAMBU MADU cheq buleh sediakan skali ngan KUAH ROJAK dan asam masin..sedapp wooo..sapa sungguh nak mai telefon cheq noo..
The topic has been locked.
More
11 years 4 days ago #3420 by arfaie
kalau dah smpi bidor..kena ler singgah umah opah aku kt chenderong balai
The topic has been locked.
More
11 years 3 days ago #3433 by fateh

so sapa y minat dah boleh mula adjust jadual n cuti dari sekarang


insyaAllah..akn di usahakan..mai hari kan..xtidoq noo??
klu nk mai hari kena la sampai sni sblm pkul 11pg/12tgh...
baru la syok main ayaq lama skit..ada buat game skit2..
lepaih pkul 4/5ptg msti pakat2 semua nk blk dah..
sampai rmh awai la skit..kot ada yg bwk ank kcik jgk..(bhya jln mlm2 sgt klu lewat)
pasai hangpa masing2 nk keja pulak esok pagi..kan..
***dan2 terLOGHAT utara pulak cheq ni..hikhikik :P


InsyaALLAH... xde pape halangan smpailah aku...

PE0145
...Nubis Tak Seberapa dr Selatan (Johor)...
The topic has been locked.
More
11 years 3 days ago #3471 by Cheq Ana

kalau dah smpi bidor..kena ler singgah umah opah aku kt chenderong balai


mai mai mai nk mai nanti kol ana tau..leh book lauh lebih..
pas2 konvoi ramai2 pi rmh opah hang kt cenderong balai pulak kan :cheer:
The topic has been locked.
More
11 years 2 days ago #3477 by yEn
kawan2..yang NPOC jemput tu kira dh setel la no..samada mau pi ngan dak ja la kan..

aku nak tanya yang terdekat nih..selain dari kenduri cheq ana..camna??jadi ka wat perhimpunan kat taman tasek taiping tu??
The topic has been locked.
More
11 years 2 days ago #3489 by arfaie

kawan2..yang NPOC jemput tu kira dh setel la no..samada mau pi ngan dak ja la kan..

aku nak tanya yang terdekat nih..selain dari kenduri cheq ana..camna??jadi ka wat perhimpunan kat taman tasek taiping tu??


ada cdgn nk buat satu ke?
The topic has been locked.
More
11 years 2 days ago #3490 by arfaie

kalau dah smpi bidor..kena ler singgah umah opah aku kt chenderong balai


mai mai mai nk mai nanti kol ana tau..leh book lauh lebih..
pas2 konvoi ramai2 pi rmh opah hang kt cenderong balai pulak kan :cheer:


umah opah aku nk watpe..g menara condong la
The topic has been locked.
More
11 years 2 days ago #3501 by yEn

kawan2..yang NPOC jemput tu kira dh setel la no..samada mau pi ngan dak ja la kan..

aku nak tanya yang terdekat nih..selain dari kenduri cheq ana..camna??jadi ka wat perhimpunan kat taman tasek taiping tu??


ada cdgn nk buat satu ke?


ari tu bukan ka kata nak wat kat tasek tepen??ka aku yang penin??:laugh:
The topic has been locked.
More
11 years 3 hours ago #3589 by Cheq Ana

kalau dah smpi bidor..kena ler singgah umah opah aku kt chenderong balai


mai mai mai nk mai nanti kol ana tau..leh book lauh lebih..
pas2 konvoi ramai2 pi rmh opah hang kt cenderong balai pulak kan :cheer:


umah opah aku nk watpe..g menara condong la


singgah rmh opah hang dpt pekena biskut kering 2keping ngan kopi secawan jd la..hahahaha :laugh:
The topic has been locked.
Time to create page: 0.136 seconds