STICKER BULAT BERNOMBOR AHLI PPEOC

More
10 years 9 months ago #9183 by Azlan_Amin
kak meera. saya punya PE830 duduk nusa damai stiker tak siap lg ke. jgn marah tanya je

Please Log in to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #9238 by Alfa_Dunter
ow jB... orite.. nanti den bank in kan... ")

Please Log in to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #9316 by Miera Mohamad

kak meera. saya punya PE830 duduk nusa damai stiker tak siap lg ke. jgn marah tanya je




Blum..tunggu 6 order lagi...

Please Log in to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #9318 by Miera Mohamad

kalau tinggal kat KL pun hantar by pos ker?


kak meera dok JB.. :)


Tima kasih ..Kunan..tlg jawab..:) ..akk kasi 10 bintang..he.he.he

Please Log in to join the conversation.

More
10 years 9 months ago - 10 years 9 months ago #9321 by despajero
ting.,ting..ting....mari...mari....lai..lai....sapa mau stiker bulat siap letak no keta skali....ade kosong 6 order untuk dicetak (tlg lobi supaya stiker aku leh dpt cepat)....murah2.....ahli baru yg DAH DAPAT NO PE tu jgn pikir panjang lagi....buat jer.....hehehe jgn mare arr tuan tanah yea

PPEOC ID : PE 835 [ White-Blood ]
Location : Kajang, Bangi, Putrajaya, Melaka, Kelantan.
Last edit: 10 years 9 months ago by despajero.

Please Log in to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #9361 by Alfa_Dunter
:) sama2..
bila da dapat nanti cepat2 buatkan yer.. hehehe :whistle:

Please Log in to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #9415 by Azlan_Amin
offer2. sepuluh hinggit je. jgn fikir panjang. Order2. aku pun sama nak dpt cepat. Mcm tak lengkap je kereta takde stiker bulat PPEOC ni.

Please Log in to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #9434 by Alfa_Dunter
PE904 : yes! dah bank in.. tak sabar den nk dapt sticker kocik tu..

Please Log in to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #9465 by p0kcik cHels
PE893 : dah xsabo nie nak lokat stiker bulat... bile la eden nie nak dapt huhuhuh :side:

:woohoo: Aku Hanya P0kcik :woohoo:
..-'AHP 8922 SAPE PUNYE'-..

Please Log in to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #9469 by amir86
PE888: eden pon x sabo dah ni..lelong..lelong..

Please Log in to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #9476 by Alfa_Dunter
sabaq2.. nanti bole la tue... akak meera sedang usahakan tu.... :lol:
buek kat akak meera den ucapkan selamat menyiapkan sticker tu :laugh:

Please Log in to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #9508 by Miera Mohamad

ting.,ting..ting....mari...mari....lai..lai....sapa mau stiker bulat siap letak no keta skali....ade kosong 6 order untuk dicetak (tlg lobi supaya stiker aku leh dpt cepat)....murah2.....ahli baru yg DAH DAPAT NO PE tu jgn pikir panjang lagi....buat jer.....hehehe jgn mare arr tuan tanah yea


he.he.he good job.

Please Log in to join the conversation.

Moderators: fakri
Time to create page: 0.113 seconds